måndag 12 november 2012

3,4,1,2...

...eller hur man nu vill ha det!? Härliga små ljusstaksbollar med siffror från det kära lilla Lagerhause, skulle ju kunna tro att jag är megasponsrad men det är jag ju inte, tyvärr ;). Jag har bara inte förmågan att gå in i denna butik utan att hitta något som jag inte kan motstå. Här lyser nu adventsstjärnor (sedan julreportaget) och massa andra små adventspyssligheter finns på plats, så den lilla advents/julfeelinen infann sig tidigt i år, hoppas bara inte den hinner att gå över innan jul, det vore ju förööödande ;).
Hoppas ni har det gott!!
Kramar Madeleine

7 kommentarer:

  1. Love love love! Så fiiiine

    Klem

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina....och inte så sjukt juliga siffrorna till trots....tåls att kollas in.....

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Dem ljusstakarna fastande jag också för... svåra att motstå och otroligt fiiiina! :)

    Ha det gott och fortsätt njuta av ditt "adventsfina"!
    Kram♥


    SvaraRadera
  4. Dom där var ju kul;))
    Vad inspirerande julfint du har hemma, och kopparna är verkligen du!!!
    Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättenöjd med kopparna Nina, kommer nog bli lite mer prylar från den serien :). Kram

      Radera
  5. Ditt hem utstrålar så mycket glädje och du har en så underbar stil. KRAM Josefin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fin kommentar, det glädjer mig :). Kramar!!

      Radera