torsdag 23 juni 2011

Blått och rött i köket.

Lite rött här och där.

Pallar 39kr från IKEA.

Äggkoppar GreenGate.

Sockerskål, GreenGate. Kanna, House Doctor från bästa butiken http://www.nicepresenter.se/ .

I går fyllde min älskade dotter 7år.

Tänk att jag blir lite extra glad av blått och rött tillsammans, kombinationen är lite barnslig på nåt sätt, kan vara därför jag gillar den lite extra ;).
Igår fyllde mitt älskade lilla yrväder till dotter 7år och vi hade en fantastiskt mysig dag som vi tillbringade i Örebros statspark och Wadköping. Lekte hela dagen och köpte gigantiska glassar, kvällen avslutades med släktingar och tårta. Många tårtor har det blivit sista tiden då födelsedagarna duggar tätt.
I morgon är det midsommar och den ska firas i glada släktingars lag i svärföräldrarnas torp och det ska bli riktigt trevligt :)).
Ha en riktigt härlig midsommar kära bloggvänner!!
Kramar Madeleine

9 kommentarer:

  1. Åh så fint, jag älskar rött i blått i kombination :-).

    Grattis till dottern i efterskott, och ha en fin midsommar.

    Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad av dina fina färger!
    Glad ska man ju vara i midsommar också...

    Ha en go Midsommarhelg tillsammans med familjen!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Ert kök är så fantastiskt vackert! Så härliga färger!
    Ha en skön midsommar!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Så ljuvligt kök ni har! Jag har också blått och rött i vårt kök, en härlig kombo. Fortsätt fira med tårta i helgen:) Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Och en underbar midsommar till dig! Ert kök är så fint. Blått och rött är verkligen en härlig färgkombination!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Åhhh, vilka härliga bilder:-)

    Hittade just hit, blev följare direkt!
    Bor ni nära Örebro? Jag och mannen har bokat en minisemester där i sommar, du kanske har några loppis/butiks/café - tips?

    Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Jag gillar också kombinationen rött och blått, har lite i köket men blir inte lika fint så länge våra köksluckor är icke-vita :( Men snart ska dom in på lackering!
    Ha en fin midsommar!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Som vanligt är dina bilder ljuvliga!! Vilken kalasdag :) Ha en riktigt trevlig midsommar!!

    SvaraRadera
  9. Hej !""

    Så härliga bildet och jåller med fig att det blir så fint ned det.
    Ser att du har en sån blommig skål från greengste.
    Jah har också den och k den har man ju det röda o blpa och även beige...
    Tårta med jordgubbar.mums !
    Det hade vi förra helgen på våran minshingens ett års kslad !

    Ha dn riktigt fim midsommar !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera