torsdag 19 augusti 2010

Detaljer.


 
Varit på auktion idag men hittade inte något som var värt att stå och vänta på :(. Är ute efter ett gammalt slagbord modell mindre som jag vill ha i köket, dom är ju lite eftertraktade så det är ju inte så lätt att få tag i.
  Här är lite annat smått och gott, lopppisfynd bland annat. Vävda handukar är så fint tycker jag och de är nästan gratis på vissa loppisar :). Svampkorgen ropade jag in på auktionen jag var på förra veckan, oxå så gott som gratis :) 
 Har fått upp lite krokar, krokar kan man inte få för mycket av är så bra att hänga grejer både här och där, det är snyggt och praktiskt :)!!
Hoppas ni har en skön kväll, i morgon är det fredag jippi....då blir det något smarrigt på menyn har bara inte bestämt vad än....
Kramar Madeleine

3 kommentarer:

  1. Där fick du till det!! Som vanligt, kram Sofi.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint och fräscht köket har blivit!
    Verkligen lantligt och hemtrevligt!
    Ja, visst är boken proppfull av in-
    spiration.
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Köket...åh, jag säger bara såååå fiiiint, sååå miiin smak = )!!! Vill ha....= )! vad duktig du är!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera